مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:472022-05-15اقتصادي

هیچ نوسانی در قیمت توزیع نان پذیرفتنی نیست


استاندار تهران با اشاره به اینکه در مسئله نان با کسی تعارف نداریم و کم فروشی، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه این کالا قابل قبول نیست گفت: - ، محسن منصوری شامگاه یکشنبه در نشست ساماندهی آرد نان استان تهران اظهار داشت: در ابتدای اجرای یک طرح مهم و اساسی در حوزه اقتصاد کشور هستیم و با در نظر گرفتن همه جوانب، شرایط حساسیت ها و دقت در حوزه اجرا، اگر بتوانیم این طرح را به سامان برسانیم، یک اتفاق بزرگ در حوزه اقتصادی و معیشتی و رفاه مردم رخ می دهد.

منصوری افزود: خوشبختانه تاکنون اجرای طرح، پیشرفت خوبی داشته است؛ امیدواریم در مسیر اجرا نیز کارها با کیفیت و دقت لازم پیش رود.

استاندار تهران گفت: مسائل مربوط به شکر، ماکارونی و روغن حل شده است اگر جزییاتی باقی مانده را باید در اسرع وقت حل می کنیم.

وی با اشاره به اینکه آرد و نان حساسیت بالایی دارد و حساسیت این دو کالا با دیگر اقلام قابل مقایسه نیست عنوان داشت: هیچ نوسانی در قیمت توزیع نان پذیرفتنی نیست و نباید صورت بگیرد.

منصوری اظهار داشت: مسئولان امر باید کاملاً به بازار آرد و نان مسلط باشند و در مسئله نان با کسی تعارف نداریم و رییس جمهور صریحاً اعلام کردند، افزایش قیمت نان نداریم و دولت هم مصمم به رعایت این نکته است لذا کم فروشی، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه این کالا قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نوسانی در قیمت توزیع نان پذیرفتنی نیست

هیچ نوسانی در قیمت توزیع نان پذیرفتنی نیست