مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 01:122022-05-15سياسي

جلسه 3 ساعته برای «معشوره» در وزارت نیرو/ قول وزیر برای آغاز پروژه


رییس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به جلسه نمایندگان لرستان با وزیر نیرو در رابطه با سد «معشوره» گفت: با توجه به قول وزیر، عملیات اجرایی پروژه به زودی آغاز می شود.

- ، مهرداد ویسکرمی در تشریح آخرین وضعیت ساخت سد معشوره پس از دیدار مجمع نمایندگان لرستان با وزیر نیرو، اظهار داشت: یکی از آرزوهایی که همه ما داریم، این است که نمایندگان لرستان به صورت یک دل و یک صدا از منافع استان دفاع کنند.

وی افزود: بنده از 20 اسفندماه سال گذشته رییس مجمع نمایندگان استان شدم، یکی از برنامه های ما در این مدت این است که با وزرایی که لازم است جلسه داشته باشیم و تمام نمایندگان استان در این جلسات حضور داشته باشند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا جلسه سه ساعته ای با وزیر نیرو و معاونان ایشان داشتیم، که البته ساخت سد معشوره و سد بختیاری موضوع اصلی جلسه بودند.

ویسکرمی با بیان اینکه در این جلسه هم مطالبات شهرستان و هم مطالباتی که متوجه تمام استان است مطرح شد افزود: ساخت سد معشوره وعده رییس جمهور و وزیر نیرو بوده است و قرار بود قبل از عید عملیات اجرایی این سد آغاز شود که یک سری چالش ها و اشکالات به وجود آمد که با حضور وزیر نیرو مسئله را دنبال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه 3 ساعته برای «معشوره» در وزارت نیرو/ قول وزیر برای آغاز پروژه

جلسه 3 ساعته برای «معشوره» در وزارت نیرو/ قول وزیر برای آغاز پروژه