مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 06:272022-05-16سياسي

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران معارفه شد


با حکم شهردار تهران سرهنگ موسوی به عنوان فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای معاونین و مشاوران شهرداری تهران عصر یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

زاکانی در ابتدای این جلسه در سخنانی گفت: امید است با تعامل و همکاری بین دو دستگاه شهرداری تهران و فراجا فصل جدیدی گشوده شود تا به واسطه آن از ظرفیت ایجاد شده بین دو دستگاه بتوان به نحو احسن استفاده کرد.

شهردار تهران ادامه داد: ارتقا جایگاه شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی صِرف به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی شرایطی را برای ما فراهم می کند که بر اساس همین شرایط مسئولیت هایی بر دوش ما خواهد گذاشت.

زاکانی تصریح کرد: هر آنچه که در تغییر و نگاه تحولی به مجموعه مدیریت شهری است نباید چیزی بجز افزایش خدمات، تحول و پیشرفت در تمام ابعاد جامعه باشد.

در ادامه این نشست سرهنگ سید هادی موسوی در سمت فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران معارفه شد که از سوابق او می توان به ریاست بازرسی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اشاره کرد.

به موجب حکم شهردار پایتخت سرهنگ هادی موسوی به مدت 3 سال فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران و مشاور شهردار در امور انتظامی، حفاظتی و مراقبتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران معارفه شد

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران معارفه شد