مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-05-16سياسي

برگزاری سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت با بیش از 100 برنامه در فومن


مراسم سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت با اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان فومن برگزار می شود.

- ، موسی فکور عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین ارتحال حضرت آیت الله محمد تقی بهجت فومنی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم برجسته، گفت: آیت الله بهجت (ره) در زهد و تقوا انسانی بسیار وارسته و کم نظیر بودند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه آیت الله بهجت فومنی (ره) به عنوان یکی از مفاخر بزرگ شیعه در قرن حاضر بوده و این مرجع بزرگ جهان تشیع در طول حیات پربرکت خود خدمات ارزنده علمی و فرهنگی به جهان اسلام ارائه کرده است، اضافه کرد: رسالت اعضای ستاد در گرامیداشت رحلت این عالم امر بسیار سنگین است.

آیت الله بهجت یک ظرفیت برای جهان اسلام بود مسئول ستاد برگزاری ارتحال آیت الله بهجت (ره) فومن گفت: آیت الله بهجت یک ظرفیت برای جهان اسلام بود که باید با برگزاری برنامه ها و مراسم این فرصت را تقویت کرد.

حجت الاسلام ولی رضا قربانی به اندیشه، زهد و پرهیزکاری عمیق نهفته در وجود آیت الله بهجت اشاره کرد و افزود: آیت الله بهجت یک ظرفیت برای جهان اسلام به شمار می رود.

برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در فومن دبیر ستاد ارتحال آیت الله بهجت (ره) نیز به شخصیت بسیار بالای این عالم جهان تشیع اشاره کرد و افزود: بیش از 100 برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت با بیش از 100 برنامه در فومن

برگزاری سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت با بیش از 100 برنامه در فومن