مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-16سياسي

محکمات خط امام (ره) را فدای مطامع غربگرایان نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی در دیدار چند نفر از دیپلمات های سابق اظهار داشت: یکی از ویژگی های مؤمن که در شخصیت امام هم متجلی و همه ما آن را باید در خودمان پررنگ کنیم این است که هیچ وقت وسیله به جای هدف نمی نشیند؛ - سید حسن خمینی گفت: امروز همه مسائل به سیاست خارجی گره خورده است (!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی در دیدار چند نفر از دیپلمات های سابق اظهار داشت: یکی از ویژگی های مؤمن که در شخصیت امام هم متجلی و همه ما آن را باید در خودمان پررنگ کنیم این است که هیچ وقت وسیله به جای هدف نمی نشیند؛ این مسئله به طور خاص در حوزه سیاست خارجی بسیار معنی دارد.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی و کار دیپلماسی صرفاً مسیر وصول به اهداف است و فی نفسه تقدسی ندارد، ادامه داد: هدف فراتر از این مسیر است.

اگر مسیری را رفتید و به نتیجه نرسید، باید سریعاً آن مسیر را عوض کنید و مسیر های دیگری را بروید.

قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از 24 ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر 180 درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.

سید حسن خمینی با اشاره به سیره امام راحل گفت: به نظر من یکی از سرمایه های امام، ثبات قدم ایشان در اهداف بود، اما عظمت این ویژگی، جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکمات خط امام (ره) را فدای مطامع غربگرایان نکنید

محکمات خط امام (ره) را فدای مطامع غربگرایان نکنید