مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-05-16سياسي

صولت مرتضوی وارد استان سمنان شد/ پیگیری مصوبات سفر دولت


سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور برای بازدید از پروژه ها و طرح های مصوب سفر سال گذشته رییس جمهور به استان سمنان وارد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

- به گزارش، با بیان اینکه مرتضوی برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی رییس جمهور که آبان ماه سال 1400 انجام شد، به استان سمنان سفر کرده است، گفت: مرتضوی در نخستین گام از یک کارخانه پلاستیک و همچنین یک کارخانه روغن در ایوان کی بازدید می کند سپس به بازدید از یک کارخانه پلی اتیلن می پردازد.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه گرمسار و سیلوی یک هزار تنی آن دیگر مکانی است که مرتضوی بازدید می کند، بیان کرد: معاون اجرایی رییس جمهور سپس به ده نمک رفته و از پروژه حرم تا حرم بازدید به عمل می آورد.

وی با بیان اینکه بازدید از محور سرخه به سمت سمنان دیگر طرحی است که مورد بازدید مرتضوی قرار می گیرد، افزود: وی در ادامه از پروژه بیمارستان کوثر سمنان نیز بازدید خواهد کرد و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به شهرک صنعتی سمنان رفته و سپس در صدای سیمای مرکز سمنان با مردم صحبت خواهد کرد.

استاندار سمنان همچنین درباره سفر استانی سال گذشته رییسی به استان گفت: بیش از 150 هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور به استان اختصاص یافته که تاکنون 10 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صولت مرتضوی وارد استان سمنان شد/ پیگیری مصوبات سفر دولت

صولت مرتضوی وارد استان سمنان شد/ پیگیری مصوبات سفر دولت