مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-16سياسي

عباس عبدی: علت روی آوردن مردم به فضای مجازی عملکرد تبلیغات زده صداوسیما و سایر رسانه های رسمی است


نواصولگرایان کی متوجه خواهند شد که تبلیغات بدون محتوا پوچ است.

شما برای بنز می توانید تبلیغ موثر کنید ولی برای پراید و ژیان هیچ تبلیغی به کمک شما نخواهد آمد.

- نواصولگرایان کی متوجه خواهند شد که تبلیغات بدون محتوا پوچ است.

شما برای بنز می توانید تبلیغ موثر کنید ولی برای پراید و ژیان هیچ تبلیغی به کمک شما نخواهد آمد.

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: علت روی آوردن مردم به فضای مجازی برای کسب خبر و تحلیل و اطلاعات واقعی، همین عملکرد تبلیغات زده صداوسیما و سایر رسانه های رسمی است که مردم را به سوی رسانه های مجازی سوق داده است والا چه نیازی است که به قول کیهان مردم زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت باشد؟ خب هنگامی که رسانه ها و روزنامه های رسمی خالی از واقعیت و پر از جعلیات و دروغ هستند، مردم کار دیگری نمی توانند انجام دهند.

به قول یکی از کارشناسان رسانه، نواصولگرایان در تخریب و تبلیغات منفی علیه روحانی خود را موفق دیدند، گمان می کنند اکنون هم در دفاع از دولت موجود و تایید آن می توانند به همان سیاق و روش موفق باشند، غافل از اینکه آن زمان قایق آنان در مسیر تند آب رودخانه حرکت می کرد و حتی نیازی به پارو زدن نداشتند در حالی که اکنون باید در مسیر مخالف با جریان تند آب پارو بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس عبدی: علت روی آوردن مردم به فضای مجازی عملکرد تبلیغات زده صداوسیما و سایر رسانه های رسمی است

عباس عبدی: علت روی آوردن مردم به فضای مجازی عملکرد تبلیغات زده صداوسیما و سایر رسانه های رسمی است