مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-16اقتصادي

طرح هدفمندی یارانه ها در راستای منافع مردم و نظام اجرا می شود


طرح هدفمندسازی یارانه ها در راستای منافع و مصالح نظام، کشور و مردم اجرا می شود.

- ، علی انبارلو شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طارم، گفت: طرح هدفمندسازی یارانه ها، یک طرح کلیدی و حیاتی برای نظام، مردم و کشور عزیزمان است و در راستای منافع و مصالح نظام، کشور و مردم اجرا می شود.

‎وی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با همه یارانه هایی که پرداخت شده تورم کنترل نشده است و 85 درصد این یارانه ها با خروج از ریل اصلی به سفره مردم نرسیده است و پرداخت یارانه ها بجای فقر زدایی باعث تولید فقر شده است و به همین خاطر دولت دست به اقدام جراحی اقتصادی در زمینه توزیع عادلانه یارانه ها زده است.

فرماندار طارم گفت: روسا و مسئولین شهرستان نسبت به این طرح توجیه بوده و در خصوص اقناع سازی و توجیه مردم و کارکنان زیر مجموعه خود نیز اقدام کنند.

انبارلو به نبود تعزیرات حکومتی در شهرستان طارم تاکید کرد و افزود: باید در استقرار اداره تعزیرات یا نماینده در شهرستان طارم تسریع شود.

در ادامه جلسه مدیرکل حوزه استاندار زنجان ضمن اشاره به اهمیت اجرای هوشمندسازی یارانه ها؛ از آمادگی کامل استان زنجان برای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان به عنوان پایلوت کشوری خبر داد و تصریح کرد: در این طرح مردم با همان قیمت قبل نان خود را از نانوایی ها تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هدفمندی یارانه ها در راستای منافع مردم و نظام اجرا می شود

طرح هدفمندی یارانه ها در راستای منافع مردم و نظام اجرا می شود