مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-16اقتصادي

افزایش قیمت در نرخ نان وجود ندارد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به هیچ عنوان افزایش قیمت نان در سال 1401 با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد نداریم.

- ، ولی الله زمانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: مردم در تهیه نان با مشکل مواجه نخواهند شد و هر کیسه آرد اکنون به قیمت 35 هزار تومان به نانوایی ها فروخته می شود.

وی با بیان اینکه یک کیسه آرد به قیمت 200 الی 500 و در بعضی نقاط 700 هزار تومان در بازار آزاد معامله می شود، اظهار کرد: با اجرای این طرح نانوا آرد را به قیمت آزاد تهیه می کند و یارانه آرد به ازای فروش نان به حساب نانوا واریز می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه با اجرای این طرح قاچاق آرد منتفی است، گفت: یکی از مزایای این طرح این است که یارانه اختصاص یافته برای نان به جیب نانوا خواهد رفت و در همین راستا نانوا مجبور به ارتقاء کیفیت نان است.

زمانی تاکید کرد: مردم نان را با قیمت مصوب سال 1400 خریداری خواهند کرد و به هیچ عنوان قیمت نان در سال 1401 افزایش نخواهد یافت.

وی گفت: در این سیستم نان سبوس دار، کنجد دار، بزرگ یا کوچک بودن نان در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم جهت خرید و فروش نان دیده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان تصریح کرد: هیچ اتفاق خاصی در خصوص میزان فروش، خرید، قیمت نان در استان اتفاق نخواهد افتاد و هدف دولت از اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت در نرخ نان وجود ندارد

افزایش قیمت در نرخ نان وجود ندارد