مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-16فرهنگي

آشا محرابی به تئاتر کودک بازگشت/ تلاش بچه ها برای رهایی از فاگین


روز گذشته یکشنبه 25 اردیبهشت ماه نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» به کارگردانی آشا محرابی و با حضور داریوش فرضیایی و تعدادی از هنرمندان تئاتر آغاز به کار کرد.

- خبرنگار مهر ، نمایش بچه های تکِ استریت کارلو به نویسندگی مریم تاجیک و کارگردانی آشا محرابی روز یکشنبه 25 اردیبهشت با حضور عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) و استقبال مخاطبان نوجوان و تعدادی از هنرمندان ساعت 19:30 اجراهای خود در تالار هنر را آغاز کرد.

قبل از شروع مراسم علاقه مندان کودک و نوجوان عمو پورنگ در سالن انتظار و در ورودی منتظر حضور او بودند تا بتوانند با این هنرمند عکس یادگاری بگیرند.

قبل از آغاز اجرا آشا محرابی از حضور دوباره در تئاتر علی رغم فعالیت در حوزه های مختلف کودک و نوجوان در این سال ها ابراز خوشحالی و از حضور داریوش فرضیایی قدردانی کرد.

در ادامه داریوش فرضیایی عنوان کرد که حضور در افتتاحیه نمایش بچه های تکِ استریت کارلو و حمایت از تئاتر نوجوان باعث افتخار و شادمانی اوست و مردم باید از هنرمندانی که برای کودکان و نوجوانان به تولید هنری آن هم تئاتر دست می زنند، حمایت و پشتیبانی کنند.

پس از آن داریوش فرضیایی در جایگاه تعبیه شده مقابل در ورودی سالن حضور یافت و با شمارش تماشاگران روبان افتتاح نمایش را قیچی کرد و به همراه آنها وارد سالن نمایش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشا محرابی به تئاتر کودک بازگشت/ تلاش بچه ها برای رهایی از فاگین

آشا محرابی به تئاتر کودک بازگشت/ تلاش بچه ها برای رهایی از فاگین