مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-16سياسي

پرونده های دارای زندانی خارج از نوبت رسیدگی شوند


پرونده های دارای زندانی باید به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شوند.

- به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی، در راستای بازدیدهای از پیش اعلام نشده از مراجع و واحدهای قضایی و به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به مراجعان و ارزیابی کیفیت رسیدگی های قضایی ، با همراهی جعفر داراب خانی رییس حوزه ریاست و یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی شهید قدوسی بازدید به عمل آورد.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از بخش ها و شعب مختلف مجتمع قضایی شهید قدوسی میزان موجودی و تعیین اوقات در هر یک از شعب را مورد ارزیابی قرار داد.

القاصی در جریان بازدید از شعب این مجتمع قضایی با شعبه ای مواجه شد که حجم قابل توجهی از پرونده های کثیرالشاکی مربوط به رمزارزها را رسیدگی می کند.

تسریع در تعیین تکلیف پرونده های کثیرالشاکی و اولویت دهی به احقاق حقوق مالباختگان دو توصیه رییس کل دادگستری استان تهران به قاضی این شعبه بود.

وی در ادامه بازدید از مجتمع قضایی شهید قدوسی با مراجعه کننده ای مواجه شد که مدعی بود تناسب میان مجازات و جرم در خصوص اتهام وی رعایت نشده است.

رییس کل دادگستری استان تهران فی المجلس دستور داد تا پرونده قضایی این فرد در اسرع وقت جهت صحت سنجی در اختیار وی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های دارای زندانی خارج از نوبت رسیدگی شوند

پرونده های دارای زندانی خارج از نوبت رسیدگی شوند