مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-16سياسي

انهدام شبکه بزرگ قاچاق گندم در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: پاسداران گمنام امام زمان(عج) یک شبکه بزرگ اخلال در نظام اقتصادی را شناسایی و منهدم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری گفت: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج)، یک شبکه بزرگ قاچاق گندم در استان منهدم شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) توضیح داد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان اعضای یک شبکه بزرگ اخلال در نظام اقتصادی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این شبکه ماهانه 130 تن گندم یارانه ای سهمیه نانوایی های استان را به منظور کسب سود بالاتر به کارخانه های ماکارونی و بیسکویت سازی و مرغداری های خارج از استان قاچاق می کردند.

گفتنی است، سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با صدور پیامی تأکید کرده است فرزندان ملت ایران در این سازمان در روزهایی که مسئولان کشور در تلاش هستند دست تعرض عده ای سودجو به حقوق مردم را قطع کنند، بیش از پیش در پاسداشت حقوق حقه ملت و مبارزه با ناقضان امنیت مردم تلاش کرده و در این راه ذره ای اغماض نخواهند کرد.

انتهای پیام/3339/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه بزرگ قاچاق گندم در چهارمحال و بختیاری

انهدام شبکه بزرگ قاچاق گندم در چهارمحال و بختیاری