مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-16ورزشي

ملی پوشان کشتی خون اهدا کردند+ عکس


رییس فدراسیون، مربیان و اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران ضمن حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون مستقر در کمپ تیم های ملی کشتی، به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، اهدای خون اهدای زندگی به انسانهایی است که قطره خونی حیاتبخش آنها می شود و تن بیمار آنها را التیام می بخشد.

این اقدام خداپسندانه و نوعدوستانه همواره مورد توجه افراد مختلف  بوده و اینبار ملی پوشان کشتی کشورمان دست به این اقدام شایسته زندند و با اهدای خون خود در مسیر زندگی بخشی به بیماران نیاز مند خون قدم برداشتند.

رییس فدراسیون، مربیان و اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران ضمن حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون مستقر در کمپ تیم های ملی کشتی به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در حاشیه این حرکت خیرخواهانه گفت: بعد از فراخوان هایی که از سال گذشته برای همراهی خانواده ورزش با فرهنگ نجات بخش و انسان دوستانه اهدای خون داشتیم، اتفاقات خوبی رقم خورد و خوشبختانه در آستانه روز فرهنگ پهلوانی و با استقبال علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، این کار بزرگ را در کمپ تیم های ملی کشتی انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان کشتی خون اهدا کردند+ عکس

ملی پوشان کشتی خون اهدا کردند+ عکس