مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-16حوادث

حمله سگ های خیابانی به کودک 3 ساله در شهرک بعثت


یک خانم جوان با دختر 3 ساله اش ماهور پنجشنبه گذشته در حال تردد از خیابانی در شهرک بعثت بوده که مورد حمله سگ ها قرار گرفتند.

سرپرست شهرداری مشکین دشت در این خصوص توضیحاتی ارائه داد و گفت: - علیرضا صفرخانلو، سرپرست شهرداری مشکین دشت، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص حمله سگ ها به یک خانم جوان و کودک 3 ساله اش در شهرک بعثت که در پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد:  شهرک های بعثت و مهندسی زراعی از شهر مشکین دشت منفصل است و اطراف آن را  باغات و مزارع و مراکز آموزشی احاطه کرده که این امر وجود سگ های بلاصاحب را تشدید می کند.

 وی افزود: از سویی تعدادی از شهروندان این منطقه در ساعات مختلف به غذادهی حیوانات اقدام می کنند و این افراد بارها جمع آوری سگ های بلاصاحب توسط عوامل شهرداری را با مشکل مواجه کرده و حتی کار به  درگیری هم رسیده است.

این مدیر شهری بیان کرد: علیرغم مشکلات موجود در سال گذشته 730 قلاده سگ  توسط عوامل شهرداری جمع آوری و به مرکز نگهداری سگ ها در حلقه دره منتقل شده است.

در حال حاضر نیز اکیپ های جمع آوری سگ ها را تشدید کردیم و با هماهنگی مراکز دولتی، مزارع مربوط به این مراکز در منطقه را نیز پاکسازی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سگ های خیابانی به کودک 3 ساله در شهرک بعثت

حمله سگ های خیابانی به کودک 3 ساله در شهرک بعثت