مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-16سياسي

برنامه های دادگستری البرز برای حمایت از شرکت های دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اولین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان البرز در سال 1401 با حضور رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای ستاد در محل دادگستری کل استان برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در این نشست با اشاره به اینکه تشکیل ستاد پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه در راستای اجرای ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نظام توسط مقام معظم رهبری در سال 1392 بوده است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر با آینده نگری، با نامگذاری سال ها با مضامین اقتصادی، اهمیت و جدیت موضوع اقتصاد، تولید و اشتغال و خودکفایی را یادآور شده اند.

حمایت از تولید کننده وی اضافه کرد: اعضای ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی استان البرز در برگیرنده همه نمایندگان استانی دستگاه های حاکمیتی عضو ستاد در کشور است.

رییس ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان البرز با تاکید بر اینکه نقش و اهمیت تولید کننده در شرایط کنونی همانند نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: باید همان نگاه حمایتی که در پشتیبانی از جبهه ها وجود داشت در حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نیز وجود داشته باشد که در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی به فعالیت مشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دادگستری البرز برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

برنامه های دادگستری البرز برای حمایت از شرکت های دانش بنیان