مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-16فرهنگي

آغاز دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین های اقوام ایرانی در شیراز


دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین های اقوام ایرانی از شامگاه 25 اردیبهشت آغاز شده و تا روز جمعه سی ام اردیبهشت، در تالار حافظ شهر شیراز، - ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه آغاز به کار این جشنواره، گفت: این جشنواره در راستای احیا و تقویت فرهنگ، آیین ها و موسیقی اقوام ایرانی و توسعه گردشگری استان و جذب گردشگر، از امروز در سالن سبز تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

رسول موسوی نژادیان افزود: در این دوره جشنواره، 18 گروه از استان های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، گلستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان، لرستان، خوزستان، کردستان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، گیلان و خراسان هر روز در دو مرحله از ساعت 18 تا 20 و 21 تا 23 به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در هر مرحله از اجرا دو گروه هنرنمایی خواهند کرد که گروه های قشقایی و لرستان آغازگر دومین جشنواره ملی موسیقی اقوام بودند.

در این جشنواره سه شنبه 27 اردیبهشت ماه از ساعت 18 تا 20 گروه های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و از ساعت 21 تا 23 گروه های کیش و گیلان، روز چهارم جشنواره چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 18 تا 20 گروه های خوزستان و کردستان و از ساعت 21 تا 23 گروه های مازندران و خراسان و روز پنجم جشنواره پنج شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین های اقوام ایرانی در شیراز

آغاز دومین جشنواره ملی موسیقی و آیین های اقوام ایرانی در شیراز