مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-16فرهنگي

فارغ التحصیلی سالانه 1400 دانشگاهی در حوزه ارتباطات


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد از فارغ التحصیلی سالیانه 1400 دانشگاهی در حوزه ارتباطات در کشور خبر داد.

- ، فرشاد مهدی پور در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز با حضور وزیر علوم و مدیران روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نقش دانشگاه ها در تبیین این جایگاه اشاره کرد و گفت: اگر جلسه ای برای روز جهانی ارتباطات تشکیل می دهیم از جهت ارزیابی و یادآوری اهمیت جایگاه روابط عمومی به اهالی رسانه نیست بلکه این جلسه با هدف توجه دادن به نهاد حکمرانی به روابط عمومی تشکیل می شود چرا که جایگاه و اهمیت این بخش در دستگاه ها تا اندازه ای مهم و کلیدی است که فضای روانی کشور و جهان تحت تأثیر عملکرد آن هدایت می شود.

وی تصریح کرد: اگر امروز در خصوص روابط عمومی ها و ارتباطات سخنرانی می کنیم در واقع صحبت از کهکشانی است که حدود و قصوری برای آن وجود ندارد و آینده کشور و جهان نیز از آن این بخش و عملکرد ارتباطات جدید است، چرا که نمی توان ارتباطات را صرفاً به رسانه هایی که ما می شناسیم خلاصه کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد تأکید کرد: ما نمی توانیم ارتباطات را بخش بندی و از حوزه های مختلف حذف کنیم در واقع ما ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلی سالانه 1400 دانشگاهی در حوزه ارتباطات

فارغ التحصیلی سالانه 1400 دانشگاهی در حوزه ارتباطات