مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-16فرهنگي

برنامه های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی اخلاقی، مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با اشارهبه فعالیت های این مرکز در در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب توضیح داد: - مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت:روز پنجشنبه جاری در سالن سرای اهل قدم نمایشگاه از کتاب تاریخ شفاهی یک و دو سرلشکر رحیم صفوی، کتاب یحیی، و کتاب صوتی همراه رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی اخلاقی، مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با اشارهبه فعالیت های این مرکز در در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب توضیح داد: انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با 216 جلد کتاب و انتشارات مرزوبوم با 45 جلد کتاب در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین هرروز دو نفر از راویان دوران دفاع مقدس جهت پاسخگویی به سؤالات و ابهامات بازدیدکنندگان داخل غرفه حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کتاب صوتی نیز 50 جلد کتاب صوتی در نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه شده است.

این آثار مربوط به بهار 1401 هستند و به تازگی وارد بازار نشر شده اند ازجمله کتاب های پدافند هوایی سپاه پاسداران ، اطلس جبهه میانی ، شناسنامه لشکر 31 عاشورا ، اطلس نقش کرمان در دوران دفاع مقدس ، شناسنامه لشکر 11 امیرالمؤمنین ، روزشمار های 34 و 1/48 و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

برنامه های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب