مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-16فرهنگي

اولین پردیس سینمایی مازندران در نوشهر احداث شد


رییس حوزه هنری مازندران ساخت سینما و توسعه فضاهای فرهنگی را از جمله اهداف و رسالت حوزه هنری بیان کرد و گفت: در این راستا اولین پردیس سینمایی استان با چهار سالن در نوشهر احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی معصومی گرجی پیش ازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت افتتاح پردیس سینمایی نوشهر با بیان اینکه پردیس های سینمایی توسط مؤسسه وابسته به حوزه هنری در مناطق مختلف کشور در دست ساخت است، اجرای این طرح را گامی در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم برشمرد.

وی با تاکید براینکه حوزه هنری در تلاش است تا هنر را برای مردم جامعه اجرا کند، سینماسازی و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری از اهداف مهم و ارزشمند حوزه هنری است، افزود: حوزه هنری در تلاش است سینماهایی را در قالب پردیس احداث کند که مجتمعی متشکل از فضاهای مختلف باشد.

وی با عنوان اینکه احداث پردیس در شهرها نوعی توسعه فرهنگی به شمار می رود، افزود: این پردیس ها متشکل از گالری، فروشگاه های محصولات فرهنگی، کافی شاپ، عرضه محصولات فرهنگی و غیره است تا مردم از امکانات روز استفاده کنند.

رییس حوزه هنری مازندران با اظهار اینکه پردیس های سینمایی امکانات روز دنیا را دارا هستند، افزود: هدف ما این است که مردم را از فضاهای منفی مجازی فاصله دهیم و پردیس های سینمایی باید در شهرها توسعه یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پردیس سینمایی مازندران در نوشهر احداث شد

اولین پردیس سینمایی مازندران در نوشهر احداث شد