مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-16دانش

جهاد تبیین مهمترین مأموریت مراکز روابط عمومی دانشگاه ها است


سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مهم ترین مأموریت مراکز روابط عمومی دانشگاه ها در سال جاری را جهاد تبیین عنوان کرد.

- ، ندا شفیعی در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز با حضور وزیر علوم، رؤسای برخی دانشگاه ها و مدیران کل روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است به مهم ترین مأموریت مراکز روابط عمومی دانشگاه ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یکی از مهم ترین این مأموریت ها است در واقع باید مسئولان روابط عمومی مراکز آموزش عالی برای تحقق منویات رهبری انقلاب پیشگام و در صف اول قرار گیرند و با تولیدات محتوایی فاخر بتوانند دستاوردهای علمی را تبیین کنند.

وی در ادامه به پنج اولویت سال جاری وزارت علوم اشاره کرد و گفت: دست یافتن به مرجعیت علمی، آموزش و پژوهش هدفمند، نوآوری های فرهنگی، شاگرد – فناور و نوآور پروری و در نهایت تولید ثروت از دانش پنج اولویت سال جاری وزارت علوم است که انتظار می رود روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دست یافتن به این اولویت ها نقش مؤثری ایفا کند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم همچنین خاطر نشان کرد: توسعه مراکز دانش بنیان در کشور از دیگر اهدافی است که ما در سال جاری باید در حوزه روابط عمومی دانشگاه ها آن را دنبال کنیم بنابراین دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهمترین مأموریت مراکز روابط عمومی دانشگاه ها است

جهاد تبیین مهمترین مأموریت مراکز روابط عمومی دانشگاه ها است