مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-16سياسي

امروز «چراغ روشنگری» در دستان علما است


رییس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: «چراغ روشنگری» امروز در دست علما است بنابراین نمی توان نقش علما را نادیده گرفت چرا که همیشه در کنار ما بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار عبدالله عراقی رییس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در اجلاسیه روحانیون آزاده کشور که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین در جنگ های آینده نقش پررنگ تری خواهد داشت و به همین دلیل امروز باید از همه ظرفیت های خود برای جهاد تبیین استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه روحانیت و علمای دینی همواره در حوزه اندیشه و عمل پیشرو هستند از این رو در مسیر هایی که روحانیت برای ما روشن می کنند باید گام برداریم تا دچار انحرافات فکری و عملی نشویم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: دشمن در جنگ های آینده به دنبال نفوذ اقتصادی اجتماعی و مجازی است بنابراین از طریق اشاعه فرهنگ خود در فضای مجازی قصد تغییر باورهای ما را دارد اما از آنجایی که سپاه و روحانیون را سد محکمی می بیند دشمنی خود را با آنها علنی کرده و به دنبال تخریب این دو عنصر مقدس نظام است.

سردار عراقی یادآور شد: ما شیعیان چارچوبی  برای خود قائل هستیم که خداوند متعال و پیامبر اکرم در طول تاریخ این چارچوب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز «چراغ روشنگری» در دستان علما است

امروز «چراغ روشنگری» در دستان علما است