مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-16سياسي

از بازی رومیزی هفت خان رونمایی شد


با حضور رییس ستاد اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم و جمعی از فعالان حوزه اسباب بازی، در روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فروسی از بازی رومیزی هفت خان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این بازی که به همت یکی از شرکت های خلاق و با حمایت خانه خلاق و نوآوری ایلسا تولید شده، الگوهای کهن فارسی را دستمایه قرار داده است.

طبق این بازی، آشنایی سازی خوبی میان کودکان و نوجوانان با قهرمانان و اساطیر ملی و شاهنامه فردوسی صورت می گیرد.

پرویز کرمی در مراسم رونمایی بازی هفت خان و با گرامی داشت سالروز شاعر حماسه سرای ایران حکیم ابوالقاسم فردوسی، بیت جاودانه توانا بود هر که دانا بود، ز دانش دل پیر برنا بود این شاعر توانمند را مطابق با فرمان امسال مقام معظم رهبری عنوان کرد و به توانمندی جوانان خلاق ایران زمین در قالب شرکت های دانش بنیان و خلاق صحه گذاشت.

کرمی با اشاره به اینکه بازی اصیل ایرانی هفت خان، دستاورد یکی از شرکت های خلاق است که در دل خانه خلاق و نوآوری ایلسا و با حمایت آنها شکل گرفته است، گفت: این بازی با توجه به معطوف شدن بر هویت های ملی، مذهبی و با بهره گیری از اسطوره های شاهنامه فردوسی از خلاقیت خوبی در این زمینه بهره گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازی رومیزی هفت خان رونمایی شد

از بازی رومیزی هفت خان رونمایی شد