مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-16اقتصادي

نفت سپاهان بازار اروپا را به دست می آورد


مدیرعامل نفت سپاهان با اعلام ساخت مخازن ذخیره سازی 40 هزارتنی بندرعباس، گفت: با کشورهای اروپایی برای صادرات قرارداد بسته شده است.

- اخبار شرکتها؛ محمد امیر نیکو همت در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت با بیان اینکه نفت سپاهان قابلیت تولید 720 هزار تن انواع روغن های بنزین، موتوری و صنعتی را دارد، اظهار داشت: با اقداماتی که انجام شده تولید این شرکت از نظر کمیت و کیفیت افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سپاهان در تولید روغن های صنعتی از دانش فنی خوبی برخوردار است،در تصمیم سازی ها، مدیریت و هیات مدیره 3 پروژه ویژه تعریف کرده اند که محیط زیست دوست است.

مدیرعامل نفت سپاهان به تولید روغن موتورهای ویژه در این شرکت اشاره کرد و گفت: در تولید این روغن موتورها، از شرکت های بنز و بی ام و تاییدیه دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: اکنون 70 درصد از تولیدات سپاهان صادر می شود و با کشورهای اروپایی قرارداد صادراتی داریم.

نیکو همت گفت: برای تولید روغن موتورهای جدید نیاز است سیستم خاموش شود و این در زمان تعمیرات اساسی انجام خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال این راه اندازی را داشته باشیم.

  مدیرعامل نفت سپاهان افزود: در تلاشیم تا صادرات را افزایش دهیم و ساخت مخازن 40 هزار تنی در بندرعباس از همین رو انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت سپاهان بازار اروپا را به دست می آورد

نفت سپاهان بازار اروپا را به دست می آورد