مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-16حوادث

از دستگیری عاملان شرارت بلوار اندرزگو تا جابجایی اموال مسروقه با گونی برنج


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- ، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

کشف 53 کیلو تریاک سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان داشت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد راننده یک دستگاه کامیون با همکاری همدستش با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقداری مواد مخدر تهیه و در حال انتقال به شهر تهران هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری آنان اخذ شد.

وی تصریح کرد: محورهای مواصلاتی تحت کنترل در آمد و مأموران موفق شدند کامیون متعلق به قاچاقچیان را در محور مواصلاتی به شهر تهران در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند که در بررسی اولیه از قسمت باری خودرو 53 کیلو تریاک که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس پس از تشکیل پرونده و انجام بازجویی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری عاملان شرارت بلوار اندرزگو تا جابجایی اموال مسروقه با گونی برنج

از دستگیری عاملان شرارت بلوار اندرزگو تا جابجایی اموال مسروقه با گونی برنج