مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-16سياسي

زلفی گل: رسانه های بدخواه موضوعات سازنده را تخریب می کنند


رسانه های بیگانه موضوعات سازنده را به تخریب تبدیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم صبح امروز در مراسم آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینکه کار روابط عمومی نهادها پل سازی، سازندگی، باورسازی و هویت سازی است، گفت: روابط عمومی ها می توانند به قلب و ذهن هر شهروند پل بزنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید توجه ویژه ای به تعامل، گفت وگو و ارتباط داشته باشند، یک خبر می تواند انگیزه یک دانشجو را چند برابر کند بنابراین کار روابط عمومی ها سازندگی و جریان سازی است تا بتوانند بستر را برای پذیرش کار خلاقانه، حکیمانه و فناورانه مهیا می کنند.

وزیر علوم از طرحی برای آموزش اساتید خبر داد و عنوان کرد: هر صنفی یک تخصص دارد و یکی از کارهای تحولی مد نظر ما تبدیل استادی دانشگاه به تخصص است؛ این که افراد بخواهند پس از فارغ التحصیلی مستقیم در سر کلاس حاضر شده و تدریس  کنند درست نیست، باید با منش و روش استادی آشنا باشند.

وی گفت: طرحی را تدوین کرده ایم که براساس آن افرادی که عضو هیأت علمی می شوند سه ماه به صورت شبانه روزی آموزش ببینند و همچنین یک پایه تشویقی نیز به آنها تعلق بگیرد، البته از این موضوع برداشت سیاسی شد و رسانه های بیگانه آن را به گزینش و تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: رسانه های بدخواه موضوعات سازنده را تخریب می کنند

زلفی گل: رسانه های بدخواه موضوعات سازنده را تخریب می کنند