مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-16اقتصادي

بازرسی در بازار استان فارس با قوت ادامه دارد/ برقراری آرامش نسبی در بازار


به دنبال آزادسازی قیمت ها در پی اجرایی شدن طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها توسط دولت بازرسی به صورت گسترده در استان فارس همزمان با دیگر نقاط کشور در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اصلاح طرح هدفمندی یارانه ها که از هفته پیش توسط دولت کلید خورد گرچه تنش هایی را با خود به دنبال داشت؛ اما به گفته اقتصاددانان با مرور زمان، حذف ارز ترجیحی و یکسان سازی قیمت ها نتایج خود را نشان خواهد داد.

  در این راستا با اعلام قیمت مصوب کالاهای اساسی برخی سودجویان اقدام به تخلف کرده و با احتکار کالاها اقدام به متشنج شدن بازار کردند.

  در این راستا بازرسی های گسترده در سطح استان و حضور میدانی مسئولان از جمله شخص استاندار فارس نوعی آرامش را در بازار فارس حاکم کرد.

  چنانچه بازرس ویژه استاندار فارس از رصد لحظه به لحظه بازار توسط تیم های مختلف متشکل از تعزیرات، صمت، بسیج، اصناف و جهاد کشاورزی خبر می دهد.

  علی اصغر دیمی در این باره به خبرنگار فارس گفت: از پیش از آزادسازی قیمت ها و اجرای طرح جلساتی را برگزار کردیم و برنامه ریزی های لازم انجام شد.

  وی افزود: حضور میدانی در نقاط مختلف بازار به صورت محسوس و نامحسوس و دیدار چهره به چهره با مردم نیز از ابتدای اجرای طرح در دستور کار قرار گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی در بازار استان فارس با قوت ادامه دارد/ برقراری آرامش نسبی در بازار

بازرسی در بازار استان فارس با قوت ادامه دارد/ برقراری آرامش نسبی در بازار