مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-16سياسي

برگزاری دوره های پیشگیری از اعتیاد در زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز برگزاری دوره های پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: این دوره با هدف افزایش خودمراقبتی و کاهش گرایش جوانان و نوجوانان به اعتیاد توسط این جمعیت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در حاشیه برگزاری دوره پیشگیری اولیه از اعتیاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه آسیب های اجتماعی به اصلی ترین دغدغه مسوولان نطام تبدیل شده به طوری که مقام معظم رهبری بر پنج مورد از آسیب های اولویت دار شامل پیشگیری از اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق، بزهکاری و رفتارهای ضد اخلاقی تاکید کرده اند که برای کنترل و کاهش این آسیب ها باید همه دستگاه های مسوول اقدام عاجل کنند.

وی افزود: هلال احمر با محوریت سازمان جوانان با تکیه به رسالت خود که کاهش آلام بشری و تامین سلامت انسانها است برنامه های حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد را با جدیت بیشتری دنبال می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به منظور تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر از جمله حمایت از زندگی و سلامت انسان ها، با توجه به ماموریت اصلی سازمان جوانان هلال احمر یعنی تربیت و آموزش جوانان برای انجام فعالیت های بشردوستانه و امدادی هدف از اجرای این پروژه، شبکه سازی و سازماندهی جوانان توانمند به موضوع پیشگیری از شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های پیشگیری از اعتیاد در زنجان

برگزاری دوره های پیشگیری از اعتیاد در زنجان