مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-16اقتصادي

اختصاص 100 تن سهمیه روغن خوراکی به اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد از اختصاص 100 تن سهمیه روغن خوراکی به این شهرستان خبر داد.

- ، حسین علی شرکایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ارتباط با بحث تثبیت قیمت و عرضه روغن این میزان سهمیه به صورت مرحله به مرحله در حال تخصیص به شهرستان بوده، عنوان کرد: روز گذشته بالغ بر 25 تن از این سهمیه تخصیص داشته است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه تخصیصی روغن خوراکی بین فروشگاه ها و سوپرمارکت های سطح شهرستان توزیع خواهد شد و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد، افزود: مرغ گرم نیز زیر نرخ مصوب دولتی در شهرستان در حال توزیع بوده و هر کیلو مرغ گرم بین 55 تا 58 هزار تومان در سطح مرغ فروشی های این شهرستان عرضه می شود.

فرماندار اسدآباد در ادامه صحبت های خود، میزان مصرف روزانه مرغ گرم شهرستان اسدآباد را 10 تا 12 تن اعلام کرد و افزود: خوشبختانه طی بازدید روز گذشته به همراه گشت مشترک از سطح فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی بازار وضعیت بازار در آرامش بوده و مشکلی در تأمین اقلام اساسی مردم وجود ندارد.

شرکایی با بیان اینکه التهاب بازار شهرستان در رابطه با ماکارونی از بین رفته است، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه بازاریان همکاری لازم را دارند و با نظارت های در حال انجام توسط گشت مشترک انبارهای بازاریان در حال بازرسی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 تن سهمیه روغن خوراکی به اسدآباد

اختصاص 100 تن سهمیه روغن خوراکی به اسدآباد