مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-16سياسي

8 درصد باقیمانده از ظرفیت کاروان های حج با اعلام اولویت های بعدی


با پر شدن 92 درصد از ظرفیت کاروان های حج تمتع پیش رو، برای 8 درصد باقیمانده اولویت های بعدی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت که امروز دوشنبه (26 اردیبهشت ماه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپست حجاج ایرانی در سالن وحدت بعثه برگزار شد، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اعلام این مطلب افزود که تکمیل ظرفیت باقیمانده از میان استان هایی که درخواست دارند و اولویت های بعدی زائران حج 99 که هزینه سفر را کامل واریز کرده اند صورت خواهد گرفت.

اکبر رضایی از آغاز جلسات آموزشی کارگزاران و انجام معاینات پزشکی زائران در استان های مختلف خبر داد و گفت: براساس اعلام هواپیمایی، بدلیل برخی تعمیرات و ضرورت ایمنی پرواز دو ایستگاه از مجموع 19 ایستگاه پروازی در نظر گرفته شده برای انتقال زائران به عربستان آماده بهره برداری نخواهد بود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت همچنین برای تسهیل در اعزام شماری از زائرانی که سال 99 هزینه سفر خود را پرداخت کرده اند، چند پیشنهاد مطرح کرد که با توصیه های سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت درخصوص برخی موارد جمع بندی صورت گرفت و نهایی شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز خواست که تمامی روحانیون کاروان های حج سال 1401 تا هفته آینده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 درصد باقیمانده از ظرفیت کاروان های حج با اعلام اولویت های بعدی

8 درصد باقیمانده از ظرفیت کاروان های حج با اعلام اولویت های بعدی