مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-16اقتصادي

نخستین جایگاه سیار CNG و کشنده دوسوخته همزمان رونمایی شد


با حضور مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از اولین کشنده دوسوخته همزمان DDF کشور در نمایشگاه نفت رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت این موتورها می توانند به صورت هم زمان50 درصد گاز 50 درصد گازوییل مصرف کنند و تست های جاده ای آن انجام شده ولی تست های آزمایشگاهی مونده.

مجموع هزینه برای تبدیل خودروهای دیزلی به DDF در این مرحله 250 میلیون تومان برآورد شده است.

همچنین از نخستین جایگاه سیار سی.

ان.

جی رونمایی شد.

این جایگاه سیار دارای هیدروبوستر سیار با قابلیت فشرده سازی 200 بار است که قابلیت سوخت رسانی کامل 180 خودرو را فراهم می کند.

جلیل سالاری، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در حاشیه رونمایی از اولین کشنده دوسوخته همزمان DDF کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه تبدیل ناوگان در حوزه CNG، در بخش تبدیل خودروهای بنزین سوز به دوگانه سوز CNG، اقدامات موثری انجام دادیم؛ علاوه بر فعال بودن کارگاه های مجاز تبدیل خودروها، با خودروسازان توافقاتی برای تولید خوردوهای پایه گازسوز و دوگانه سوز کارخانه ای داشته ایم.

وی افزود: در حوزه خودروهای سنگین دیزلی، برنامه استفاده از سوخت پاک CNG را داشتیم که امروز میبینیم اولین کشنده دوسوخته DDF کشور رونمایی شده، این پروژه ملی در مرحله تست و اجرای پایلوت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جایگاه سیار CNG و کشنده دوسوخته همزمان رونمایی شد

نخستین جایگاه سیار CNG و کشنده دوسوخته همزمان رونمایی شد