مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-16ورزشي

دانشگاه تبریز زیرساخت های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی دارد


معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه تبریز قبلا هم میزبان المپیاد دانشجویی بود و زیرساخت های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی در این دانشگاه فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا قاسم نژاد بعد از بازدید از محل برگزاری المپیاد دانشجویی کشور اظهار داشت: در ابتدا کمال تشکر از دانشگاه تبریز به واسطه پذیرش و قبول مسئولیت میزبانی برگزاری بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشگاهی را دارم و انشاالله در تابستان 1401 المپیاد دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز را برگزار خواهیم کرد؛ امروز نیز جلسه هماهنگی با مسئولان دانشگاه و بازدید از محل برگزاری مسابقات به اتفاق مسئولان انجمن های ورزشی را داشتیم و استقبال خوبی از مسئولان دانشگاه تبریز، شاهد بودیم.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا بیش از دو سال است که فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها تعطیل شده و این المپیاد نقطه امیدی است تا شاهد ایجاد شور و اشتیاق و زنده کردن تعاملات اجتماعی در بین دانشجویان باشیم و بتوانیم برای  5 هزار دانشجو که سفیران ورزش های دانشجویی کشور از اقصی نقاط کشور هستند، میزبانی خوبی داشته باشیم.

معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان افزود: از 17تا 26 تیر ماه در 10رشته ورزشی المپیاد دختران و از 28 تیر تا 6 مرداد المپیاد پسران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تبریز زیرساخت های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی دارد

دانشگاه تبریز زیرساخت های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی دارد