مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-16حوادث

انبار لوازم یدکی دپو شده در شیراز لو رفت


فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی یک انبار و کشف 6 هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکار، به ارزش 40 میلیارد ریال در یکی از خیابان های شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیب با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان از وجود انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در یکی از خیابان های شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف 6 هزار قطعه انواع لوازم یدکی احتکار شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالاهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ایجاد صفحه جعلی کارمند اخراجی در اینستاگرام با انگیزه انتقام جویی فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری زنی خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث هتک حیثیت چند نفر از کارمندان یک شرکت در این شهرستان شده بود.

سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت علیه چند نفر از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار لوازم یدکی دپو شده در شیراز لو رفت

انبار لوازم یدکی دپو شده در شیراز لو رفت