مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-16ورزشي

اکبری: به همه بازیکنانم اعتماد دارم/ دنبال دو هدف بودیم


سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی برابر نماینده تایلند گفت: در این دیدار به دنبال دو هدف بودیم که خوشبختانه به هر دوی آنها دست پیدا کردیم.

- ، پیمان اکبری پس از بازی تیمش برابر نماینده تایلند در نشست خبری اظهار کرد: امروز دو هدف را دنبال کردیم و به هر دو رسیدیم.

اول این که برنده بازی باشیم و دوم این که به بازیکنان اصلی استراحت دهیم و در مرحله اول به آن ها فشار نیاوریم تا برای مسابقات بعد انرژی داشته باشند.

وی با بیان این که در ست های اول و دوم بازیکنانش آن گونه که انتظار داشت، ظاهر نشدند، عنوان کرد: در ست اول با نتیجه ای نزدیک بازی را بردیم و همین باعث روحیه بیشتر تیم تایلند و واگذاری نتیجه ست دوم به این تیم شد.

توپ گیری های خوب یکی از عوامل برد این تیم در ست دوم بود اما در ست سوم و چهارم بازیکنان من توانستند توانمندی های خودشان را به نمایش بگذارند.

اکبری با اشاره به این که برخی بازیکنان پیکان در بازی های گذشته کمتر امکان بازی یافته بودند، تصریح کرد: دوست داشتم آن ها هم بتوانند بازی کنند تا در لحظات حساس بازی های آینده در صورت نیاز به تیم کمک کنند.

سرمربی پیکان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره این که آیا پس از واگذاری ست دوم بازیکنان خوبی چون موسوی، انگاپت و … اصراری به حضور در زمین نداشتند و امکان کنترل کردن خواسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبری: به همه بازیکنانم اعتماد دارم/ دنبال دو هدف بودیم

اکبری: به همه بازیکنانم اعتماد دارم/ دنبال دو هدف بودیم