مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 23:072022-05-16بين الملل

تناقض گویی منافقین در دادگاه حمید نوری/ شما از کدام «قتل عام» جان به در بردید؟


منافقانی که به عنوان شاکی در دادگاه سوئد علیه حمید نوری شهادت داده اند و تعدادشان کم هم نیست، ادعا می کنند شاهد قتل عام همفکرانشان بوده اند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تاریخ: دستگیری حمید نوری در فرودگاه استکهلم در 19 آبان 1398 (9 نوامبر 2019)، حاکی از یک تله گذاری و تبانی بین نظام قضایی سوئد و گروهک تروریستی منافقین بود.

داستان از این قرار بود که دو نفر از اعضای این گروهک گزارشی را حاوی ادعا ها و اتهامات واهی علیه نوری در آبان 1398 از طریق یک دفتر حقوقی در انگلیس به مقامات سوئدی ارائه می کنند و همزمان به بهانه حل و فصل اختلاف خانوادگی دخترخوانده نوری، وی را به سوئد می کشانند.

دادستان سوئدی بدون انجام تحقیقات جامع، از دادگاه درخواست حکم دستگیری و بازداشت نوری را می کند که مبنای این درخواست صرفا اظهارات و خاطرات واهی چند تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین است.

  از زمان دستگیری نوری تا تکمیل به اصطلاح تحقیقات و ارائه کیفرخواست در 5 مرداد 1400، حدود 21 ماه به طول انجامید و در تمام این مدت نیز این تبعه ایرانی در حبس انفرادی به سر برده است که این ماجرا، حاکی از یک بازداشت خودسرانه و بدون دلایل متقن و مستند است.

آخرین داداگاه حمید نوری برگزار و قاضی پرونده درخواست حبس ابد برای این کارمند قوه قضاییه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی منافقین در دادگاه حمید نوری/ شما از کدام «قتل عام» جان به در بردید؟

تناقض گویی منافقین در دادگاه حمید نوری/ شما از کدام «قتل عام» جان به در بردید؟