مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-17ورزشي

رزمایش جهادگران فاطمی با چاشنی ساخت خانه محرومان در سیمرغ


فرمانده بسیج ناحیه شهرستان سیمرغ گفت: طی سال گذشته تاکنون تعداد 15 واحد خانه محرومان با همراهی ادارات کمیته امداد، بهزیستی و مودت کم نظیر خیران گمنام شهرستان احداث شده یا در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با هفته بسیج سازندگی (گروه های جهادی) در عرصه های مختلف اعم از درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

 حسن پورقربان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ در  مراسم رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان، جهادگران و مسوولان شهرستانی دیگر در مصلی نماز جمعه شهرستان با رمز یا فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در تمامی صحنه ها حاضر بوده و امروز نیز شاهد آغاز رزمایش جهاد گران فاطمی در شهرستان با هدف کمک به همنوعان و ترویج کمک های مومنانه هستیم.

وی در تشریح اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی سپاه، گفت: قرارگاه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی شهرستان به همراه سازمان بسیج سازندگی سپاه و پشتیبانی همه جانبه مجمع خیران از ابتدای تاسیس بسیج سازندگی اقدامات محرومیت زدایی خود را در شهرستان ارائه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جهادگران فاطمی با چاشنی ساخت خانه محرومان در سیمرغ

رزمایش جهادگران فاطمی با چاشنی ساخت خانه محرومان در سیمرغ