مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-17سياسي

شهردار برازجان: آب 10 سال آینده فضای سبز تامین شده است


تاکنون 12 حلقه چاه در چند ماه اخیر فعال شده که آب 10 سال فضای سبز شهر برازجان را تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، مرتضی قدوسی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: فعالیت ها و عملکرد شهرداری، فقط مربوط به بخش عمرانی نیست، بلکه کارهای فرهنگی خدماتی و فضای سبز نیز جز فعالیت های شهرداری محسوب میشوند.

شهردار برازجان ادامه داد: تاکنون 12 حلقه چاه در چند ماه اخیر فعال شده  که  آب 10 سال فضای سبز شهر برازجان را تامین می کند؛ همچنین لایروبی و حفاظت صحیح از چاه ها به طور منظم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: در بدو ورودم به شهرداری، شهر را به 24 نقطه تقسیم کردیم و نیروهای خدماتی را موظف نمودیم خیابان های بیشتری را پوشش دهند و برای تشویق شان امتیاز هایی از قبیل افزایش حقوق و تعطیلی بیشتر برایشان در نظر گرفتیم.

قدوسی عنوان کرد: زیباسازی شهری یکی از اولویت های مهم بنده است که در همین راستا با کارشناسان و معماران زیادی صحبت کرده ایم و از شهرهای بزرگ الگوبرداری نموده ایم.

شهردار برازجان با اشاره به اینکه رسانه ها پل ارتباطی مردم با مسؤولان هستند گفت: در ابتدای شروع کارم، اقدام به اصلاح ساختاری و برخورد جدی با فساد صورت گرفت و هر شخص یا گروهی تخریب یا تهدید نیز کند کوتاه نخواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار برازجان: آب 10 سال آینده فضای سبز تامین شده است

شهردار برازجان: آب 10 سال آینده فضای سبز تامین شده است