مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-17ورزشي

تقدیر از قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور در مجلس


در نشست کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با تقدیر از قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور به دغدغه ها و مشکلات آنها پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست اعضای کمیته ورزش و جوانان و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به ریاست کمیسیون فرهنگی با روسا و قهرمانان سه فدراسیون ورزشی امروز (دوشنبه26 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارشی توسط احمد راستینه هفشجانی رییس کمیته ورزش و جوانان د ر خصوص اقدامات انجام شده برای حمایت از ورزش و ورزشکاران چه در بعد قانون گذاری تنقیح قوانین و نظارت ارائه گردید ضمن خوش آمد به مهمانان جلسه به اهداف تشکیل چنین جلسه ای اشاره کردند که مهمترین آن رفع دغدغه های ورزشکاران و یافتن راه های قانونی لازم برای حمایت از جوانان است.

راستینه در ادامه تاکید کرد: بالغ بر  315 میلیارد تومان اعتبار برای فدراسیون های ورزشی اختصاص داده شد،علاوه بر اینکه با پیشنهاد کمیته ورزش و جوانان در صحن مجلس از محل 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده شش هزار میلیارد تومان به حوزه ورزش کشور مساعدت شد.

به جرأت می توانیم بگوییم در هیچ دوره ای از مجلس چنین حمایتی از ورزش و ورزشکاران صورت نگرفته است.

در ادامه این نشست مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای با ارائه خلاصه ای از عملکرد فدراسیون در دوره ریاست خود به جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور در مجلس

تقدیر از قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور در مجلس