مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-17ورزشي

اظهارات مشکوک عضو مجمع فدراسیون فوتبال/ حضور تیم ملی در جام جهانی مبهم است!


یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال می گوید حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر در ابهام قرار دارد! - ، تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی 2022 قطر شد و صعودی آسان و سریع به این رقابت ها داشت.

بعد از قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی اتفاقاتی در فدراسیون رخ داد که تغییرات گسترده ای را در سطح مدیریت به دنبال داشت و تبعات این تغییرات هنوز ادامه دارد.

این تغییرات در کنار اتفاقاتی که برای تماشاگران در دیدار تیم ملی ایران مقابل لبنان در مشهد رخ داد، باعث شد تا حتی بحث حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و یا تعلیق فدراسیون فوتبال از سوی فیفا مطرح بشود.

با عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و بازداشت و کنار رفتن چند عضو هیات رییسه، فدراسیون وارد جنگ قدرت شد تا همه چیز به مجمع این فدراسیون که قرار است 10 خرداد برگزار بشود، کشیده شود.

از سوی دیگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم حکمی را مبنی بر محرومیت دو ساله عزیزی خادم از فعالیت های فوتبالی صادر کرد تا حضور رییس معزول در مجمع فدراسیون هم ممنوع بشود؛ هرچند گفته می شود مجمع 10 خرداد آبستن حوادث و اتفاقات غیر مترقبه خواهد بود چرا که اعضای هیات رییسه هم از سوی مجمع عزل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مشکوک عضو مجمع فدراسیون فوتبال/ حضور تیم ملی در جام جهانی مبهم است!

اظهارات مشکوک عضو مجمع فدراسیون فوتبال/ حضور تیم ملی در جام جهانی مبهم است!