مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-17اقتصادي

بهره برداری از بازار روز خلازیر تا پایان هفته


دستیار در پیگیری ویژه امور اجرایی شهردار تهران گفت: بازار روز خلازیر به عنوان بزرگترین بازار روز کشور این هفته افتتاح می شود.

- عباس شخصی میبدی دستیار در پیگیری ویژه امور اجرایی شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به افتتاح بازار روز خلازیر به عنوان بزرگترین بازار روز کشور اظهار کرد: هفته گذشته به همراه شهردار منطقه 19، مدیر عامل شرکت ساماندهی و نماینده سازمان بازرسی شهرداری تهران در راستای حل مشکلات نهایی از این بازار بازدید کردیم.

وی با اشاره به ایجاد این بازار گفت: تاکید شهردار تهران جمع آوری و پاکسازی محور خلازیر از دست فروشان و بساط گستران بوده است و هدف اصلی از ایجاد این روز بازار پاکسازی این محور خصوصاً بازارچه معروف کالاهای دست دوم این بازار با عنوان بازار کهنه فروشان و انتقال آنها به بازار روز جدید است.

شخصی میبدی با بیان اینکه بازار روز خلازیر تکمیل شده است گفت: طی بازدیدی که از این بازار داشتیم مشکلات و معضلات باقی مانده مورد بررسی قرار گرفتند و تمامی مشکلات در این بازدید مرتفع شدند.

دستیار در پیگیری ویژه امور اجرایی شهردار تهران درباره معضلات حل شده این بازارچه گفت: این معضلات شامل مشکلات ایمنی تأمین پارکینگ برای مراجعه کنندگان، تأمین آب و برق بازار و آسفالت ورودی بود که تمامی این موارد با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بازار روز خلازیر تا پایان هفته

بهره برداری از بازار روز خلازیر تا پایان هفته