مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-17اقتصادي

تحلیل بنیادی کاوه


فولاد کاوه جنوب کیش دوره 9 ماهه منتهی به آذر سال 1400 را با سود خالص حدود 2 هزار میلیارد تومانی (معادل 134 تومان به ازای هر سهم) پشت سر گذاشت که 20 درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک به نقل از نبض بورس، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای کسب سهم 10 درصدی از تولید فولادخام طبق سند چشم انداز 1404 با اعطای این ماموریت به شرکت گسترش صنایع معدنی و فلزی کاوه پارس اقدام به راه اندازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس نموده است.

وجود مزیت هایی همچون دسترسی به آب های آزاد جهت تسهیل در واردات و صادرات محصول و مواد اولیه به دلیل نزدیکی به بزرگترین بندر کشور، استحصال آب از دریا در راستای تولید پایدار و باثبات محصول، همجواری با صنایع همجوار و همگون، برخورداری از جایگاه نخست در ترانزیت کاال به دلیل منطبق بودن با مسیر کریدور جنوب به شمال، نزدیکی به منابع انرژی نظیر برق، گاز، معادن و آب توجیه اقتصادی مناسبی در راستای تاسیس و راه اندازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در حاشیه خلیج فارس شد.

این شرکت در زمینی به مساحت 170 هکتار اقدام به راه اندازی کارخانجات متعددی همچون دو واحد احیای مستقیم به روش میدرکس به ظرفیت تجمیعی یک میلون و 860 هزارتن که به ترتیب در سال 90 و 91 مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بنیادی کاوه

تحلیل بنیادی کاوه