مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-05-17اقتصادي

کشورهای زیادی خواهان خرید تجهیزات پزشکی ایرانی هستند


رییس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، گفت: کشورهای زیادی خواهان خریداری تجهیزات پزشکی ایرانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با حمایت از شرکت های دانش بنیان، افزود: در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث برنامه ریزی های حمایتی از شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه انجام گرفته است و برگزاری پاویون هایی در راستای توسعه بازار این شرکت ها و معرفی محصولات و دستاوردهایشان صورت پذیرفته است.

رییس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی ایران با اشاره به حضور هیئت های تجاری و شرکت های خارجی در نمایشگاه ایران هلث، گفت: کشورهای زیادی خواهان خریداری تجهیزات پزشکی ایرانی هستند و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ملزومات پزشکی ایرانی محسوب می شود تا در شرایط تحریم و با تقویت صادرات خود و ارز آوری نتایج بسیار مطلوبی را در حوزه علمی و اقتصادی برای کشور ارمغان آورند.

وی با اعلام برنامه ریزی برای رونمایی از محصولات جدید دانش بنیان و کاملاً بومی در حوزه های مختلف پزشکی با حضور مقامات دولتی در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث، ادامه داد: این نمایشگاه قطعاً فرصت مناسبی برای دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی برای تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای زیادی خواهان خرید تجهیزات پزشکی ایرانی هستند

کشورهای زیادی خواهان خرید تجهیزات پزشکی ایرانی هستند