مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-17بين الملل

گزارش »پالتیکو» درباره سفر انریکه مورا به تهران


به ادعای نشریه آمریکایی، مقامات ارشد غربی می گویند مذاکراتی که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه درتهران بین هماهنگ کننده مذاکرات وین و مقامات تهران انجام شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه آمریکایی پالتیکو درباره سفر اخیر انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران گزارش داد تهران طی دو روز نشست هفته گذشته تمایل خود را برای ازسرگیری مذاکرات هسته ای متوقف شده نشان داد، اما درخواست نهایی اش که به ادعای این گزارش، باعث ممانعت از توافق شده را رها نکرده است.

طبق این گزارش، انریکه مورا مقام ارشد اتحادیه اروپا که مذاکرات هسته ای را هماهنگ می کند، در تلاشی برای غلبه بر بن بست هفت هفته ای مذاکرات بین ایالات متحده، ایران و قدرت های غربی به ایران سفر کرد.

به نوشته پالتیکو، مقامات ارشد غربی به این نشریه گفتند مذاکراتی که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام شد، پیشرفت جدیدی ایجاد کرد، اما توافق هنوز قطعی نیست.

به ادعای این رسانه آمریکایی، گفت وگوهای احیای برجام اکنون با توجه به درخواست ایران مبنی بر حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان های تروریستی خارجی دچار وقفه شده است.

به گفته مقام های غربی، مورا این پیام را ارائه کرد که ممکن است ایالات متحده درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت وگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش »پالتیکو» درباره سفر انریکه مورا به تهران

گزارش »پالتیکو» درباره سفر انریکه مورا به تهران