مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-17سياسي

برگزاری 20 برنامه در هفته میراث فرهنگی استان مرکزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری بیش از 20 برنامه فرهنگی در هفته میراث فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مرزبان ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، از برگزاری بیش از  20 برنامه فرهنگی در هفته میراث فرهنگی خبر داد.

وی اظهار کرد: از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد به عنوان هفته میراث فرهنگی نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه های ویژه فرهنگی در سطح استان به اجرا در می آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی برگزاری نقالی در موزه حمام چهار فصل اراک، شب موزه در شهرهای آشتیان و خمین،  تجلیل از فعالان و خادمین میراث فرهنگی، رکاب زنی دوچرخه سواران باشعار روز جهانی موزه در سطح شهر اراک و توقف در ورودی موزه ها، نشست صمیمی مدیرکل با هیئت امنای کلیسای مسروپ اراک، برگزاری جشنواره گلاب گیری در شهرهای محلات وخمین را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

مرزبان با اشاره به اینکه برنامه های هفته میراث فرهنگی برای تمام گروه های سنی و اقشار جامعه از جمله کودک، نوجوان، خانواده، سالمندان در نظر گرفته شده، عنوان کرد: پاکسازی اماکن تاریخی با همکاری دانش آموزان مدارس و برگزاری تور کودک و موزه و برگزاری نقاشی از اشیاء داخل موزه ها نیز به منظور فرهنگ سازی نگهداری و محاظت از بناهای تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 20 برنامه در هفته میراث فرهنگی استان مرکزی

برگزاری 20 برنامه در هفته میراث فرهنگی استان مرکزی