مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-17سياسي

شهدای روحانی مازندران 10 درصد از شهدای روحانی کشور را تشکیل می دهند


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بیشترین توصیه شهدا توحید، ایمان به خداوند و استقامت در راه خدا بوده است، گفت: شهدای روحانی استان 10 درصد از شهدای روحانی کل کشور را تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام  جعفر رعایتی در نشست خبری کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور با محوریت 400 شهید طلبه و روحانی استان مازندران در سالن جلسات سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اقشار و اصناف حضور داشتند و یکی از صنف هایی که در در 8 سال دفاع مقدس حضور پررنگ داشت، روحانیت بوده است.

وی افزود: امام (ره) در همان زمان بسیج روحانیت و طلاب را مطرح کردند و می دانستند هر جا روحانیون باشد، مردم پشت سرشان هستند و پیروزی و نصر به دنبال آن است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه در  طول 8 سال دفاع مقدس حضور روحانیون تنها حضور وضع و بیان معارف الهی نبوده است، تصریح کرد:  با نگاهی به آمار حضور روحانیون در دفاع مقدس، اولا بیشترین آمار حضور و شهادت را در دفاع مقدس دارند و حضور شهدای روحانی نسبت به جمعیت  اصناف دیگر چند برابر بوده است.

وی با بیان اینکه استان مازندران دقیقا 3 هزار و 888 شهید روحانی دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 3 هزار و 739 نفر روحانی شیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای روحانی مازندران 10 درصد از شهدای روحانی کشور را تشکیل می دهند

شهدای روحانی مازندران 10 درصد از شهدای روحانی کشور را تشکیل می دهند