مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-17اقتصادي

قریب به 70 درصد مشترکین خانگی برق در ایلام خوش مصرف هستند


مدیر عامل شرکت برق استان ایلام گفت: قریب به 70 درصد مشترکین خانگی خوش مصرف هستند و الگوی مصرف در کلیه اقلیم ها در ماه های عادی سال 200 کیلو وات در ماه است.

- هادی شیرخانی مدیر عامل شرکت برق استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: میزان پیک مصرف و کمبود تولید حدودی از طرف مراتب اعلام شده که این میزان کمبود تولید تقریبا 135 مگاوات پیش بینی شده است.

وی افزود: برای کاهش خاموشی های اتفاقی با انجام بازدید سرویس و تعمیرات پیشگیرانه خطوط به شکل مستمر و تخصصی مقدور است، اما در خصوص خاموشی های با برنامه که بخشی از آن برای تعمیرات است با راه اندازی اکیپ های خط گرم و انجام عملیات سرویس این خاموشی ها کاهش می یابد؛ بخش دیگر خاموشی ها که در زمان پیک و ناشی از کمبود تولید است کاملا جدا از شرکت توزیع برق بوده و دخل و امر آن توسط شرکت برق مقدور نیست.

مدیر عامل شرکت برق استان ایلام بیان کرد: شرکت توزیع برق با برنامه های متعدد در مدیریت مصرف این میزان کمبود تولید را به حداقل ممکن رسانده که بخشی از این برنامه ها شامل: طرح های ذخیره عملیاتی در بخش کشاورزی، جایگاه سوخت و اماکن تجاری است و برنامه های دیگر استفاده از مولد برق اضطراری، تعدیل روشنایی معابر و جستجو و شناسایی رمز ارزها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریب به 70 درصد مشترکین خانگی برق در ایلام خوش مصرف هستند

قریب به 70 درصد مشترکین خانگی برق در ایلام خوش مصرف هستند