مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-17سياسي

اسلامشهر، بالاترین تراکم دانش آموزی استان تهران را دارد


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: شهرستان اسلامشهر بیشترین تراکم جمعیت دانش آموزی و قلع و قمع مدارس را در بین شهرستان های استان تهران به خود اختصاص داده است.

- مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در بین مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیشترین جمعیت دانش آموزی و بالاترین تراکم را دارد.

بهرامی افزود: با پیگیری های شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی فرصتی به دست آمد تا با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان اسلامشهر ضمن بازدید از چند باب مدرسه از نزدیک در جریان مسائل مختلف این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش قرار گیریم که در این سفر دو پروژه در بخش چهاردانگه و سه پروژه هم در اسلامشهر مورد بازدید و نظارت میدانی قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت و تکمیل سریع فضاهای آموزشی در حال احداث در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با توجه به اینکه ساختمان هنرستان تربیت بدنی پسرانه اسلامشهر در حال احداث و نیمه کار است، وزیر دستور داد تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید با تأمین اعتبارات مورد نیاز و تکمیل ساختمان و نصب تجهیزات این فضای آموزشی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر، بالاترین تراکم دانش آموزی استان تهران را دارد

اسلامشهر، بالاترین تراکم دانش آموزی استان تهران را دارد