مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-17سياسي

3000 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی خدمات رسانی کردند


فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سه هزار گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی استان شرکت کردند، افزود: این گروه ها در زمینه های مختلف خدمات رسانی کردند.

- ساری- فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سه هزار گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران شرکت کردند، افزود: این گروه ها در زمینه های مختلف خدمات رسانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی و برنامه های محرومیت زدایی با اشاره به اهمیت رسانه و اثرات مثبت آن اظهار داشت: از پنج هزار گروه جهادی فعال در استان سه هزار گروه در رزمایش جهادگران فاطمی فعالیت کردند.

وی حضور تخصصی اقشار را از جمله ویژگی های برجسته رزمایش بیان کرد و گفت: این گروه ها در زمینه مسکن مددجویی، ساماندهی گلزار شهیدان، آبرسانی، مدارس، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشت ودرمان خدمات رسانی کردند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی با شناخت از جامعه هدف به ارائه خدمات پرداختند و گروه ها دارای نمایندگان استاین و کشوری هستند و با شبکه سازی ساختارمند جهادگران استان به عنوان بازوی فکری بسیج سازندگی در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی خدمات رسانی کردند

3000 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی خدمات رسانی کردند