مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-17اجتماعي

قلیان؛ پای ثابت دورهمی های دختران و پسران نوجوان


رییسی با تاکید بر اینکه مهارت نه گفتن باید از کودکی در فرد شکل بگیرد، عنوان کرد: هر مهارتی باید باتوجه به سن و متناسب با شرایط به فرد آموزش داده شود تا بتوانیم بگوییم موثر بوده است.

- رییسی با تاکید بر اینکه مهارت نه گفتن باید از کودکی در فرد شکل بگیرد، عنوان کرد: هر مهارتی باید باتوجه به سن و متناسب با شرایط به فرد آموزش داده شود تا بتوانیم بگوییم موثر بوده است.

این روزها قلیان پای ثابت بیشتر دورهمی های خانواگی و دوستانه شده است، بچه دبیرستانی ها هم با افتخار تصاویر و فیلم های تفریحات خود با قلیان را در فضای مجازی منتشر می کنند، قطعا آسیب های این مسئله دیر یا زود گریبانگیر جامعه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سن استعمال مواد مخدر، سیگار و قلیان روز به روز در حال کاهش است، جالب است که استعمال قلیان در قهوه خانه ها ممنوع شد، اما اگر گذری به مناطق تفریحی و توریستی داشته باشیم، می بینیم که قلیان و ملزومات آن به راحتی در دسترس عموم قرار دارد.

نکته جالب ماجرا افزایش استعمال قلیان در بین دختران جوان و نوجوان است، قلیانی که امروز پای ثابت دورهمی های دخترانه شده و شاید در آینده های نه چندان دور شاهد شکل گیری پاتوق های دخترانه در این خصوص باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلیان؛ پای ثابت دورهمی های دختران و پسران نوجوان

قلیان؛ پای ثابت دورهمی های دختران و پسران نوجوان