مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-17سياسي

زیرساخت های رفاهی مردم فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با تقدیر از خدمات انجام شده در این مجموعه، اظهار کرد: گزارش های خوبی که از روند کارها در تامین نیاز مسکن در مناطق روستایی توسط این بنیاد ارائه شده، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی حضرت امیر(ع) در شهر کوفه، افزود: در این گزارش امام علی(ع) فرمودند هیچکس در کوفه نیست مگر آنکه شرایط زندگی مساعد از جمله مسکن، آب شرب و نان گندم برای او تامین شده باشد .

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه از منظر حکومت اسلامی، مسکن جزو ضروری ترین حق شهروندی است، گفت: برای موفقیت در عرصه فعالیت های فرهنگی، لازم است زیرساخت های رفاهی مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی در عرصه مسکن سازی رخ داد، عنوان کرد: با وجود تمام تلاش ها و اقدامات انجام شده اما باز هم با ضعف هایی در این حوزه روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: متاسفانه به دلیل بعضی اتفاقات، مسکن روستایی آسیب دیده و شاهد مهاجرت افراد از روستاها به شهرها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن می تواند از وقوع این مشکل جلوگیری کند، بیان کرد: هر چه بتوانیم شرایط دریافت تسهیلات و ساخت مسکن روستایی را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های رفاهی مردم فراهم شود

زیرساخت های رفاهی مردم فراهم شود