مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-17ورزشي

بکارگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ورزشی


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تأکید بر ارتباط و تعامل مسؤولان هیأت های ورزشی با نمایندگان مجلس گفت: با رایزنی و پیگیری های راهبردی می توان حمایت هایی را در حوزه ورزشی از طریق نماینده های مجلس درخواست و جذب اعتبار کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی فیاض زاده رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان بیرجند امروز در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: بدلیل نبود تجهیزات تخصصی در هیأت های ورزشی در بخش قهرمانی از دیگر استان های کشور عقب تر هستیم.

وی افزود: هیأت ورزش های رزمی بیرجند در رشته های متعددی فعالیت دارد که هر یک متناسب با نوع عملکردی اش تجهیزات حرفه ای خاص خود را می طلبد.

رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی بیرجند تصریح کرد: در حوزه های آموزشی، توسعه ای و جذب ورزشکار برنامه ریزی های مدونی تدوین شده که بخش مهمی از عقب افتادگی ها بدلیل کمبود تجهیزات تخصصی این رشته ورزشی می باشد.

فیاض زاده یادآور شد: سالن های ورزشی در صورتی می توانند بعنوان پایگاههای استعدادیابی و قهرمان پروری، ماندگار و تأثیرگذار باشند که مجهز به تجهیزات تخصصی به روز و در راستای برنامه های آموزشی حرفه ای و قهرمانی گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ورزشی

بکارگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ورزشی